امروز: جمعه، 2 آذر 1403

بلاگ - سامانه مدیریت بیمه عمر و ثالث و...

خوش آمدید

08/19 1403
بانک ملت: مشکل و


به گزارش خبرگزاری مهر لطفی‌آذر معاون فناوری اطلاعات بانک ملت ضمن عذرخواهی از مشتریان این بانک گفت: از مجموعه مشتریان بانک ملت به دلیل اختلال زیرساختی به وجود آمده عذر خواهی کرده و امیدوارم که پوزش ما را بپذیرند.

وی با بیان اینکه مجموعه مشتریان این بانک دچار مشکل شده‌اند گفت: همانطور که مستحضر هستید گهگاه مشکلات فنی به وجود می‌آید که طبیعتاً کارشناسان و مجموعه مهندسین بانک درصدد رفع آن هستند.

معاون فناوری اطلاعات بانک ملت در ادامه توضیح داد: امروز از حدود ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه این مشکل ایجاد شد و همکاران ما به شدت مشغول هستند که در اسرع وقت مشکل را برطرف کنند و تا ۴۰ دقیقه آینده مشکل ایجاد شده در کارت‌های بانک ملت در جایگاه‌های سوخت رفع خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
 
21